niedziela, 15 lutego 2015

FIRST

Po dłuższym czasie i przemyśleniach zdecydowałam, że założę bloga, ponieważ myślałam nad tym już od bardzo dawna, namawiało mnie do tego sporo przyjaciół, a także rodzina. Blog będzie głównie o zdrowym odżywianiu, moich ulubionych przepisach, aktywności fizycznej i wszystkim co jest związane ze zdrowym stylem życia. Myślę, że pojawią się też filmy ćwiczeń, jakie wykonuję i jestem przekonana, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

Kilka słów o mnie:
Nazywam się Martyna Grabczyńska, mam 15 lat. 18 września skończę 16. Mieszkam na Śląsku, a dokładniej w Rybniku. Mam 12-letniego brata Oliwera oraz chłopaka - Patryka, z którym jestem prawie od 2 lat. Chodzę do III klasy gimnazjum i niestety w maju będę musiała wybrać szkołę, co jest dla mnie koszmarem, ponieważ jeszcze do końca nie zdecydowałam, co tak naprawdę chciałabym robić. Jeśli chodzi o moje zainteresowania, to odkąd pamiętam zawsze uprawiałam jakiś sport. W szkole podstawowej trenowałam pływanie, zaczęłam biegać i trenować biathlon, aż do teraz. W gimnazjum bardziej zainteresowałam się ćwiczeniami od Ewy Chodakowskiej i właściwie od jej filmów wszystko się zaczęło. Ćwiczę regularnie od ok. półtora roku(od ponad miesiąca zaczęłam chodzić na siłownię)i od tamtego czasu zaczęłam, też zdrowo się odżywiać. Bardzo lubię gotować i tworzyć własne przepisy, które oczywiście będę tu umieszczać. Interesuję się też modą i  architekturą wnętrz. 

Resztę dowiecie się czytając mojego bloga. Jeśli ktoś ma do mnie jakiekolwiek pytanie, pytajcie ASK lub piszcie na maila: grabczynska.m@interia.pl ,chętnie odpowiem :)   


                                                                        







 Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz